Fotogaléria - FORD Ranger
FORD RANGER okres Žilina
Zákazník vozidla FORD RANGER prišiel s požiadavkou na kompletnú výmenu sériového podvozku za značku ARB, OLD MAN EMU typ BP51 - podvozok najvyššej kvality a bezpečnosti austrálskeho výrobcu, ktorý prešiel najvyššou kontrolou medzinárodnej organizácie ANCAP! Bližšie informácie nájdete na našej webovej stránke www.cbone.sk
BP-51 tlmiče to je revolučná, patentovaná technológia vyvinutá OLD MAN EMU pre maximalizáciu výkonu na spevnenej aj nespevnenej vozovke pre vaše 4x4 a SUV vozidlá. Vyvinuté a rozsiahlo testované v tých najťažších podmienkach v Austrálii, tieto tlmiče vybavené baypasom s veľkým otvorom a oddeleným zásobníkom spájajú značný komfort jazdy po meste s vynikajúcim tlmením a dajú Vám i kontrolu nad vozidlom pri jazde v teréne.
Tlmiaci výkon je ľahko nastaviteľný v širokom rozsahu či už kompresie alebo spätného rázu, čo vedie k významným zmenám štýlu jazdy Vášho vozidla a umožňuje vlastné nastavenia, aby vyhovovalo okamžitým podmienkam a Vašim potrebám. Telo, nádrž a komponenty sú vyrobené z 6061 T6 hliníka, povrch je eloxovaný čo zabezpečuje výnimočný odvod tepla, odolnosť proti korózii a odolnosť proti mechanickému poškodeniu napríklad od odletujúcich kameňov. Je navrhnutý, vyvinutý a testovaný výhradne tímom ARB so špecialistami Old Man Emu.
Ďalšou montážou bol navijak do predného originálneho nárazníka vozidla pomocou montážnej sady vyrobenej na mieru. Naše navijaky PREDATOR KING sú špičkou vo svojej triede. Tieto kvalitné navijaky podliehajú ochrannej známke, ktorej sme vlastníkom a sú výsledkom nášho vlastného vývoja na základe dlhodobých skúseností. Aj vzhľadom na tieto skutočnosti vieme zabezpečiť odborný, dlhodobý či už záručný alebo pozáručný servis týchto navijakov. Ďalší navijak sme montovali do korby vozidla pomocou na mieru vyrobenej montážnej sady, ktorý uľahčí nakladanie na korbu vozidla. Na posvietenie si v korbe sme zákazníkovi namontovali LED SVETLOMET PREDATOR 4x4 WORK W9CRR. Ako spiatočkové svetlo sme namontovali LED SVETLOMET PREDATOR 4X4 LBF6 , ktoré sa zapojilo poloautomatickým systémom.
Navijak je chránený elektrickým odpojovačom WARN, ktorý je bezpečnostným prvkom zabezpečujúcim odpojenie navijaku od akumulátora vozidla v čase jeho nečinnosti.
Na korbu vozidla sa montoval ARB Hardtop či už pre prácu, hru alebo niečo medzi tým, ARB Nadstavby ponúkajú flexibilný úložný priestor, zabezpečený proti vplyvom počasia a zvýšenú bezpečnosť celého nákladu. Náš široký sortiment zaistí, že nájdete výrobok, ktorý nielenže vyhovuje individuálnym požiadavkám, ale tiež zvyšuje estetický vzhľad akéhokoľvek pick-upu. Odolná konštrukcia a osvedčená spoľahlivosť. ARB nadstavby sú vyrobené z UV stabilného recyklovateľného ABS termoplastu, čo zabezpečuje dlhodobú životnosť tohoto výrobku.
Účelom ďalšej úpravy bolo urobiť z vozidla FORD RANGER, ktoré bolo v prevedení 4x2 * urobiť vozidlo so skutočným pohonom 4x4, čo podstatne prispeje k zvýšeniu prechodnosti aj v tom najťažšom teréne! Za tým účelom boli pôvodné diferenciály vozidla nahradené 100% uzávierkami austrálskeho výrobcu ARB 4x4 Accessories, ktoré sú svetovou jednotkou vo svojej kategórii, o čom svedčí aj fakt, že ako výhradný dovozca ARB pre Slovensku republiku na tieto uzávierky poskytujeme 5 ročnú záruku!
Uzávierky sú ovládané pomocou kompresora ARB. Na tomto vozidle bol osadený najsilnejší kompresor z rady ARB - CKMTA12. Tento kompresor sa vyznačuje tým, že má dva valce a dva motory. Čo zabezpečuje vysoký a okamžitý výkon pri minimálnom zaťažený kompresora. Kompresorom ARB je možné okrem ovládania uzávierok aj dohusťovanie pneumatík! Ako príslušenstvo ku kompresoru je dodávaná špeciálna teflonová ARB hadica odolná zahrievaniu a ohybná aj vo veľkých mrazoch. K hadici sú priložené i adaptéry na hustenie rôzneho príslušenstva. Dodaný bol aj ARB tlakomer na okamžitú kontrolu tlaku v pneumatikách.
* ak je vozidlo vybavené diferenciálmi bez možnosti 100% uzamykania - teda diferenciálmi bez 100% uzávierok, vozidlo i keď má pripojený predný náhon, v prípade jazdy v náročných podmienkach - sneh, ľad, blato a pod. , pri strate trakcie - prešmyknutiu jedného kolesa, stráca ťah na tej náprave kde došlo k prešmyknutiu kolesa. To podstatne obmedzuje prejazdnosť vozidla. Najhorší prípad nastane ak dôjde k prekríženiu vozidla, napríklad pri prechode jarku tak, že vozidlo ostane stáť na protiľahlých kolesách prednej a zadnej nápravy. Vtedy ak vozidlo nemá 100% uzávierku diferenciálu sa z tejto polohy vlastnou silou nedostane. Vozidlo sa teda nespráva ako 4x4 - teda vozidlo s možnosťou trvalého pohonu všetkých kolies, ale ako vozidlo 4x2 s pohonom len dvoch kolies.
Montáž:
PREDATOR KING 12,0 i so syntetickým lanom
PREDATOR KING 9,5 so syntetickým lanom - tu v predaji
Odpojovač navijaku WARN - elektricky ovládaný z interiéru vozidla - tu v predaji
ARB uzávierky diferenciálu predná RD 219 - tu v predaji
LED PREDATOR 4x4 LBF 6 - tu v predaji
PREDATOR 4x4 WORK W9CRR - tu v predaji
Tlmiče BP 51 od OLD MAN EMU - tu v predaji
PNEUMATIKY COOPER - tu v predaji
Powered by Phoca Gallery